Nu ar det helg!

Nu har vi varit och stottat och sett pa Justin nar han tog 'examen' och fick diplom m.m. i sin kurs. Dom visade en massa bilder och videor och det sag ut att ha varit riktigt tufft! Lite svart att beratta vad dom hallt pa med, men dom ar nu utbildad till att lara ut olika fighting tekniker, forsvaring m.m. (han har aven lart mig och Callie en massa knep hur vi kan forsvara oss, mest lek for Callie forstas, men hon tyckte det var jatte roligt! =) )
Callie var forovrigt jatte duktig och hade inga olyckor! =) jag trodde att det skulle vara utomhus, men det var inne i som en teater, sa det fanns ju toa som tur var! Hon kanske nu ar officiellt pott tranad da!?
Och satt still gjorde hon och forsokte se pappa, men dom ser ju alla likadana ut i sina uniformer sa det var lite svart for henne att se han, men hon var super duktig. Satt i kna hos mig och tittade och klappade handerna for fullt! Dom sista 5 minuterna sa stog hon och en annan liten tjej och vinkade till varandra och myrorna borjade krypa i rumpan pa henne, tur att det var snabbt var over!
Efter det akte vi och at lunch med Justin och hans jobbar kompisar. Kyckling macka blev det och Callie tyckte att det var himla mumsigt ocksa som at halften av min sa jag knappt fick nagonting...  och hon kramade Justin heeela tiden och skulle prata och visa honom vad hon at m.m. Syns att hon har langtat efter honom saklart. Vet att jag sager det jamt, men hon ar sa lik Justin i sattet och hon ar verkligen hans lilla idol!
Avslutar med en bild fran 'graduation'.
Vi hors.


Justin skakar hand och tar emot diplom!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

ooo vad häftigt det ser ut, låter mer spännande i usa med sånt där haha =)

hoppas helgen blir bra!

2009-08-07 @ 21:58:16
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0