Namn funderingar... IGEN...

Justin haller pa att andra sig fram och tillbaka om nammet Ella. Ena dagen tycker han det ar jattefint, och andra dagar sa tycker han att det ar for kort och inte gar bra med efternammnet... Argh... Han vill att vi ska dopa dockan till Savanna. Hon kommer nog da kallas for Anna kanske? (har i Usa ska man ju alltid hitta pa smeknamn pa langa namn...) Anna ar ju min farmors mellan namn sa det ar ju kul att ha det med i namnet iallafall tycker jag... Jag tycker ju om det ocksa, men inte med mellan nament Joleen sa mycket tror jag, men det ar vi helt sakra pa att vi vill ha. Jo som hans mamma heter, och Leen blir ifran Lena som ar min mammas mellan namn. Joleen, blev en bra mix tycker vi. Harrom natten dromde jag att hon hette Joleen... Men far val se som sagt nar hon kommer ut! Forhoppningsvis snart!!! Nasta helg tycker jag later som en bra helg att foda barn pa... Da ar jag 37 fullgangna veckor och da ar hon ju helt klar dar inne. Undrar om hon haller med mig att det ar en bra helg?
Hmm... Formodligen inte!  Hon vill nog bestamma sin fodelsedag sjalv!
Funderar pa att om Justin far sin vilja igenom, och vi doper henne till Savanna. Ska man stava Savanna eller med ett h, Savannah. Det 'ratta' pa engelska ar med ett h pa slutet, men jag tror jag tycker battre om utan h.
Hmm... Ella eller Savanna eller kanske Joleen som forsta namn, vad vill du heta gumman. Kom ut och beratta for oss!!! =)

Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0