Lite bilder och tacos...

Hade tankt att laga tacos igar, men sa gick vi over till Lance hus och jag at nagot litet hemma och dom ovriga hamburgare dar borta. Jag var inte alls sugen pa hamburgare sa jag bara at lite tonfisk och annat gott innan jag promenerade over.

Justin har haft en toppendag ute med grabbarna pa golfbanan. Han och Callie ligger i sangen och busar och killar varandra och skrattar, tjoar och har sig. Och jag tar nagra minuter har vid bloggen! =)

Har ar en bild vad jag har pysslat med pa sistonde...





Jag har malat Callie's namn och satt upp det pa vaggen. =)
Blev kanske inte sadar jattebra da jag inte ar sa konstnarlig av mig =/ Men det ar gjort med karlek! haha Funderar dock pa om jag ska hanga det mitt pa vaggen i stallet for ovanfor hennes sang. Det blir lite tomt pa sidorna... Kan dock inte se det pa dessa bilder...
Far hora med Justin vad han tycker senare...



Har leker vi med lego som ar favorit grejen nu for tiden!



Dags att plocka upp lite har innan middagen. Vad man glommer snabbt hur livet var innan man hade barn! Nu kliver man alltid pa leksaker overallt och man liksom blir van att alltid ha lite stokigt omkring sig. Att ha sma barn ar underbart, men saaa mycket jobb! =D

Hoppas ni har en bra lordagkvall dar hemma i Sverige och ute i resten av varlden!

Vi hors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0