Mar illa idag...

Usch, har som en klump som sitter i halsen och ar jatte trott. Stackars Callie tycker nog att jag ar saaa trakig. OCh jag langtar tills jag kan ma litte battre sa jag har mer energi...Igar tog vi en lang promenad, Callie tyckte det var harligt. Stannade i parken och lekte, en ganska trakig lekpark for Callie for den ar mer for storre barn. Finns nastan bara gunga och ruschkana for henne att gora... Sa vi gick hem och at lunch i stallet, onskar jag hade energi  att ga ut och ga idag ocksa...
Har lakar besok i eftermiddag kl kvart i 2. Kanns bara jobbigt att aka dit for dom gor ju inte sa mycket i allafall, kanns som man bara sitter och vantar och vantar pa alla... Och det ar bara jobbigt med Callie som blir otalig... Justin hade mycket pa jobbet som vanligt sa han kan inte folja med och passa Callie heller...

Na, nu ska jag ga och ata nagonting, kanske far mig att ma battre.
Vi hors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0