Lordag i Pensacola...

Vaknade med stralnade sol och vi gjorde alla i ordning oss och skulle aka till lekparken. Och nar vi kom ut till bilen sa var det gratt och borjade regna! Typsikt! Sa vi akte och hamtade Justin's bil som han lamnade igar kvall sa han kunde dricka ol med grabbarna. Sen pa affaren och kopte grejer till att gora banan pudding. Hem, jag gjorde lunch till oss alla, wrap med kalkon och keso. Mums! Callie tog en nap och jag gjorde i ordning bananpuddingen. Stoppade in den i kylen och sen sa gick jag och la mig ocksa och sov i 2 timmar! LYX!!
Sen blev det dusch och bad for mig och Callie. Och skyndade oss ivag (sen som vanligt) till Justins jobbarkompis som hade middag pa grillen. Revbensspjall, sallader, mexcicanskt ris m.m .GOTT!! Callie at som hon aldrig sett mat forut. Hon alskade revbensjallen! Till efterratt hade vi min bananpudding som alla alskade, och paj! Mums igen!
Senare under kvallen sa tittade vi pa UFC fight. Eller vi och vi, grabbarna tittade och vi tjejer pratade och passade barnen.. =)
Det var Callie, en 9manader pojke, en 1 arig tjej, Ryan som ar 4a, och 2 tvillingar (pojke och flicka) som ar tva, och sedan en till 4a aring. DET VAR VALDIGT LIVAT vill jag lova! Men kul hade dom!!! Tank att dom tyckte att Callie var en san lugn flicka som var sa snall att dela med sig leksaker m.m. Mycket har jag hort om Callie, men aldrig har nagon kallat henne LUGN! haha, det fick mig att skratta! Hon var verkligen supersnall ikvall! Gav leksaker till sma barnen, delade med sig, tackade for sig, sa please, och charmade alla som vanligt... Hon busar som alltid med pappa och alla grabbarna som inte har barn och ar singel, och alla sager alltid att dom ocksa vill ha en liten dotter nu nar dom sett hur haftig Callie ar. Man kan se hur stolt Justin blir! =)
Kl kvart over 12 kom vi hem och Callie sommnade i bilen hem. Hoppas pa att vi far sova ut imorgon bitti igen! Antigen vaknar hon grinig tidigt eller sa sover hon lange! Den som lever imorgon far se! =)

Nej, nu ar kl mycket. Men jag kanner mig inte trott. Har halsbranna som attan, (det ar nog spjallen) ska satta mig och varva ner lite och sen ga och sova!
Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0