Ja, da var det helg!

Idag har jag varit hos lakaren. Ar i v.33 idag! Allt sag toppen fint ut med lillan, och mig med, blodtryck var perfekt. Ar sa forvanad over detta dar det alltid var sa hogt med Callie sa trodde man ju att det skulle vara hogt den har gangen ocksa. Men inte... Ella's hjartslag var runt 150. Hon sparkade och rorde pa sig som sjutton nar doktorn tryckte och kannde pa magen.... Ska tillbaka igen om 2 veckor da jag kommer vara 35 veckor! Det narmar sig med storm steg! 49dagar kvar nu till mitt beraknade 18e september. Jo just ja, idag matte lillan lite storre an 33 veckor. Nasta 34 och forra gangen sa var hon ju typ en vecka mindre ungefar. Men, det ar ju enkelt for dom att mata fel ocksa. Sa man far val ta det med en nypa salt och hon ligger val dar hon ska! Jo, en annan sak ocksa. Jag har inte gatt upp i vikt nagonting sen forra gangen jag var dar.... Har knappt gatt upp sen jag var hemma i sverige om jag ska vara arlig. Men jag gick ju upp en heeel del hemma av all den svenska maten! Gjorde ju inget annat an at dom tva veckorna jag var hemma typ... sa man har ju resurser som man kan ta av om man sager sa.... =)

Idag ar det ju fredag.... Ryan sover har i natt, och hon och Callie sover pa baddsoffan i Ella's rum med en massa dockor och mjukis djur mellan dom. Guuuuuud vad dom har busat ikvall! Jag ar heeelt slut... Hennes foraldrar hade brollopsdag och gick ut pa en fin restuarang och at middag, och dom var jatte uppkladda och fina! Lange sen jag kladde upp mig fint tankte jag pa nar jag sag dom... Fast jag tycker ju inte om att kla upp mig heller, kanner mig sa konstig och till gjord...
Justin gick och at middag med nagra killar fran kursen han gar pa...  Han var tillbaka typ 30 min efter att jag antligen fatt dom att sova... Han slapp kaoset alltsa! =)

Klagar ju pa att jag ar helt slut, och idag har jag varit trott hela dagen verkligen och inte velat gora nagonting annat an att sova och nu sitter jag har och kl ar 1.30 pa natten och jag ar klarvaken!! har halsbranna som inte vill ge med sig... Usch. och jag vet att jag kommer vara jattetrott imorgon nar sma tjejerna vaknar. Tycker det ar sa kul att Callie ar sa stor och kan ha kompisar som stannar over natten har nu for tiden... Och jag alskar verkligen att se henne leka med barn. Hon ar sa rolig, en liten clown verkligen och hittar pa en massa bus... Hon ar ju en san toppen tjej!!!
Utan bloja har hon varit heeeeeela veckan sen i sondags!! Till och med nar hon sovit pa dagen nu pa slutet.(Men hon har pull up pa natten..) Inga olyckor har hon haft heller! Vilken tjej jag har!! Nu galler det bara att ta henne pa langre och langre 'resor' utan bloja. Men idag har varit basta dagen da hon sov i bilen utan blojan, och sen till doktorn och till affaren. Hon sager till nu ocksa ganska bra om hon behover ga! Det har ar sant bara en foralder forstar hur stolt man kan vara!!! Tank for natt ar sen, da hade jag ju kunnat bry mig minde om kiss och bajs och blojor! Nu kan jag prata om det i evighet! hahaha....

Na, nu ska jag ga och sova brevid min snarkande karl.... En annan anledning till varfor jag sitter upp pa datorn den har tiden kanske... Vad det ar irriterande att lyssna pa, och han vaknar ju aldrig av att jag puttar och sager till han att flytta pa sig. Han snarkar dock bara nar han ar riktigt trott.... tur det.... Skont ar det iallafall att sitta i ett morkt, tyst hus (forutom snarkningen da) alldeles sjalv och bara skriva av sig lite tankar...

Imorgon sa ar det lordag. Jag hoppas att det blir en fin dag, det har regnat har till och fran hela veckan. Och nar det val regnar sa ar det jatte mycket regn! Ska till affaren och stor handla utan Callie, hon ska fa vara hemma med pappsen.... Gar ju alltid snabbare och ar enklare att handla da man ar sjalv... Annars sa har vi inte mycket planer... Justin ha en massa plugg han maste gora och tva kompisar kommer ev hit och ska plugga med han imorgon...
Nej horru, nu maste jag verkligen hoppa i sang! Ella i magen har hicka och den hoppar till hela tiden. Sa nu ska vi ta och 'hoppa' vidare till sangen.
Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0