Hade ratt igar...

Jag var dods trott imorse nar tjejerna vaknade kl halv 7 (!) och sa it's morning time!! Helt overlyckliga! mmmm... fick dom till svar... Ga och titta pa Dora... Men sa klart var dom torstiga, kissnodiga, hungriga och helt galet morgon pigga sa det var bara for mig att kliva upp! =) Men kl 8 redan sa knackade det pa dorren och det var Ryans mamma och pappa som undrade om tjejerna ville folja med pa garage forsaljning. (heter det sa??) Och det ville dom saklart, sa dom hoppade ut ur pyjamasen och tog pa klader och flipp flopps och sa hejda! Jag gick tillbaka till sangen och tankte jag kan val aldrig sommna om... Men det tog bara nagra minuter sa sov jag hart! Skont!!! Sov till och fran anda till kl 10.30! Kommer inte ihag senast nar jag gjort det!!!

Sen stadade jag upp i kok, och Callie's rum och bebben's rum efter tjejerna. Akte och storhandlade och sen sa kom Liz hit med tjejerna och vi akte till Bed bath & Beyond medans killarna pluggade har hemma. Callie och Ryan var helt tokiga i affaren och lyssnade inte alls, sa vi var bara in och ut i stort sett helt slut nar vi kom till bilen. Dom var over trotta, dom hade inte sovit nagonting i dag...

Nar jag kom hem lagade jag mat, citron kyckling och pommes med feta ost pa! Det ar suuuuper gott!! Alskar feta och nar den ar lite smalt pa pommesen ar det super gott tycker jag. Min familj som jag var au pair i gjorde alltid det och det var saaa gott! har inte haft det pa jattelange! Gor bara vanlig pommes i ugn och dom sista minuterna smular man over fetan bara! mmmm.... =)

Vi har pratat namn igen!! Ja, jag vet... Ena dagen ar hon Ella och andra dagar sa ar vi inte sakra! =) Far val se som sagt... Har en namn till pa g nu! Men det ar ju lite over 6 veckor kvar sa tiden far utvisa.... =D
Alskar nammnet Ella, och om jag fick bestama sa skulle hon ju heta det, men Justin ar ju inte 100 % in love i det nammnet sa da kanns det inte helt ratt heller... Aven fast han tycker om det mycket! Men Callie och Ella tycker jag later fint, plus att det ar ju ett svenskt namn ocksa! Men det andra funkar pa svenska (battre an Callie's namn i allafall) men det ar finare pa engelska tycker jag... det ar svart att valja namn, och sarskilt nar man ar tva som vill ha sin egen vilja igenom och sen ska det passa i 2 olika lander ocksa!

Na, nu ska jag ga och ata lite choklad glass som jag kopte igar! =)
Vi hors!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0