God morgon varlden!

Idag har ar det onsdag! Halva veckan har gatt och snart ar det helg i gen!! Harligt!!
Har sovit som en kratta, eller faktiskt ganska bra fram tills Justin gick pa jobbet och da kunde jag inte sommna om! Jag holl pa att hungra ihjal och fick ga upp och ata lite flingor och mjolk... Kort efter sa vaknade Callie ocksa! Titdigt, kl var bara 6. Sa jag tog in henne till mig och vi bara lag och myste. Precis nar vi bada var pa vag att sommna om sa borjade varan lovley dog skalla och gnalla och ville ga ut... Sa jag forsokte smyga mig upp i hopp om att Callie kunde sova sa jag fick sova en timme till. Men icke, hon vaknade ater men lag kvar. Slappte ut hunden och sen lag vi och myste igen... Hon ar sa mysig nar hon ar lite sma trott, och det ar sa kul att hon har borjat gora vad jag alltid gor med henne. Strycka henne pa ryggen, armen, ta bort haret ur pannan och ge henne sma pussar. Det gor hon pa mig ocksa. =) Och sen tittar hon pa mig och sager 'mamma, i love you'... Finns det natt battre att hora!?
Usch jag vill inte att hon ska vaxa upp! Fast varje ny alder har ju nagonting nytt roligt att se fram emot! Den har alder ar sa himla kul!! 2 aringar ar charmiga, upptacker nya saker hela tiden, pratar och sager tokiga saker, harmar vuxna m.m. Hon ar underbar min dotter!!

Idag blir det till att traffa Andrea och Kayla pa ett museum 5 min fran mig. Det ar ett militar flygplans museum pa militarbasen, och dom har en liten lekhorna barn kan leka i... Kul att gora nagonting annat for Callie, och kunna vara inne sa man kan andas i luftkonditioneringen! 40 grader ar alldeles for varmt!! Nu ar jag redo for att hosten (och 20 graders varmen) att komma! Har tankt pa vad bra att jag inte far en till juni bebis som Callie. Har i Florida ar det ju sa olidligt varmt och tank vad jobbigt det hade varit for lillbebben... na, en tidig host bebis blir perfekt! =)

Hoppas hoppas pa att Justin vill mala spjalsangen och kopa madrass i helgen! Skulle vara skont att ha allt klart nu!!!!
Ella har hicka i magen som vanligt. Hela magen hoppar omkring... =)

Nej, nu ska jag dricka mitt te som nastan ar kallt som vanligt och sen gora i ordning oss!
 Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0