Fredags mys...

Vad hon har blivit stor Callie nar man kan ta med henne ut och fika. Vi kopte en stor kringla och en Icee (en isdrink) som vi mumsade pa tillsammans, och vi pratade och myste pa target... Det ar sa harligt nar hon skoter sig och nar man har sa mysigt tillsammans. Tankte hela tiden pa att det har kommer andras snart... Hur underbart det kommer bli med en lilla syster i familjen gar inte att beskriva. Men samtidigt ar det lite ledsamt att tiden men 'bara ett barn' ar over, och bara jag och Callie tillsammans pa dagarna...  Laste igar att man vet inte hur det ar att vara foralder forran man har 2 barn! Stammer det!? Formodligen... =)
Det ar 'jobbigt' att ha ett barn och dubbelt sa mycket jobb att ha tva. Men ah andra sidan blir det 'twice the love'...

Tank att min fina Callie ska bli stora syster om ungefar 30dagar!! =D

Vi var i allafall pa target och skulle forsoka hitta skor till gummsan, men hittade inga som passade bra. Dom haller ju precis pa att byta fran sommar skor till host skor sa det ar lite daligt i sortiementet.. Oh well, nasta vecka kanske??
Kopte lite dekorationer till flickornas rum... Ni ska fa se sen nar det ar klart! Det ar lite pyssel for mig att gora! =)

Ikvall ska vi ivag till en jobbar kompis till Justin (han med skoldpaddorna) och umgas... Han fyller ar idag, och ville ha lite folk over, bara spela spel och umgas. Han bor bara 2 gator bort sa det ar nara och bra...

Imorrn har jag skrivit en lista pa 'to do's around the house' som jag hoppas att jag och Justin kan fixa. Och sen pa sondag har vi fodelsedagskalas att ga pa. Callie's kompis Alexa fyller 2! Det blir kul for gummsan! Och for oss ocksa for vi har inte sett dom pa evigheter!!

na, nu ska jag ga och lagga mig i soffan en svang. Callie vaknar nog snart och da blir det fart igen har i huset!
Vi hors! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0