Fredag kvall...

Justin ar ute och firar med grabbarna att dom ar klar med kursen. Dom spelar biljard, kastar pil och dricker nog en heeel del ol! =)
Jag och Callie fick besok av Liz och Ryan. Jag kannde mig inte alls pa humor for att gora nagonting och ville bara sitta i soffan och lata mig, men sa ringde hon och fragade om vi ville gora nagonting sa jag bestamde mig for att gora det i allafall och tur var det for vi hade riktigt trevligt! Vi akte till target och tittade pa klader och bebis saker och lat tjejerna springa omkring och rora varenda leksak i affaren. Vilken lycka! =D Callie ville ha alla leksaker med sig hem... Vi kopte bara mjolk med oss. Forsoker vara lite ekonomiska och vi lyckades for forsta gangen! =) Justin blir alltid lite nervos for nar vi aker till Target for det ar en affar som jag kan kopa nastan vad som helst i! =)
Sen sa akte vi hem hit, tjejerna (och jag) at isglass och sen lekte dom och jag och Liz satt och pratade i soffan, mycket bebis snack som vanligt, och tittade pa tv. Det kanns sa kul att vi ar i samma situation och vantar sma tjejer bada tva!

Hittade jattefina host klanningar pa target som jag skulle vilja ha. Gar ju bra att amma i sen och aven skona att ha innan man tappat mamma magen... Kanske ska aka tillbaka och kopa dom innan storlekarna tar slut... Da kanske man far lite motivation att komma i dom ocksa? =)
Glomde helt att titta pa skor till Callie. Hennes fotter vaxer varje dag tror jag och vi far alltid kopa nya skor! En andledning att aka dit nagon annan dag i stallet... =)

Callie var sa trott nar dom akte (runt 11) att hon till och med sa till mig att hon ville ga och sova!! Tror det ar forsta gangen som det var utan grin och tjat och bara ner i sang! Skont!!! Hon sommnade pa nagra minuter. jag tyckte nastan att det kanndes for bra for att vara sant, sa jag tittade in dit och hon snarkade pa for fullt! =) Hon sov bara typ 45 min idag sa hon var nog riktigt trott...

Nej nu ska jag gora en kopp te aven fast det ar ganska sent... Men ar sa sugen och kanner mig inte redo att sova. (jag fick sova tidigare idag, Callie foljde med Justin till en kompis i en och en halv timme, SKONT!!)
Har en massa forvarkar som sitter i ryggen... Har haft mycket mer sammandragningar och forvarkar den har gangen an jag hade med Callie. Men dom sager ju att allt ar 'varre' andra gangen om for att kroppen vet hur den ska gora... Sa det ar val bara att sta ut? Tur dom gar bort med tylenol (alvedon)...
Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0