Fortfarande ont...

Och jag ser helt knapp ut nar jag gar. haha... gar som en bredbent anka eller natt... Hur ska jag kunna fortsatta sa har?
Maste verkligen skura golvet idag, det ser hemskt ut och nu sitter jag har och funderar pa hur i hela varlden jag ska kunna gora det!
Har redan forsokt att tomma diskmaskinen, glasen gick bra men nar jag skulle borja med tallrikarna maste jag ju boja mig lite sa det tog emot pa en gang!! Aj... Undrar om jag gjorde illa mig nar jag halkade eller om det bara ar bebbens huvud som ligger dar och trycker? Tur jag har lakaren idag kl 2...
Callie tittar pa mig som om jag vore tokig nar jag gar och sager aj aj aj hela tiden....
Sitta gar bra, och ligga sa det blir val mycket av det idag?

Justin's moster och morbror och deras kompisar kommer i helgen sa jag maste ju kunna ha fint har hemma. Men hur sjutton ska jag kunna ga runt sa har med dom har? Och pa lordag ska vi ut och ata m.m. Oh well, kanske vi far bebis i helgen nar dom ar har? Det skulle ju vara perfekt med barnvakt sa nara till Callie. Fast det ar nog onsketankande. Men jag gar ju faktisk in i vecka 37 pa fredag sa omojligt vore det ju inte, och da ska hon ju vara fardig bakad dar inne ocksa! Jag hoppas lite faktiskt... =)
Dom skulle forst sova har, men sa ringde dom igar och sa att dom stannar nog pa hotell i stallet. Justin jobbar sondag sa da 'slipper' jag ju underhalla dom nar jag har sa ont...

Nej, nu ska jag ta lite eftersom och forsoka ta pa mig byxor atminstonde! haha, har inte ens kunnat gjort det for jag kan inte lyfta benen. Men om nan knackar pa dorren kanske man borde vara kladd i allafall. =/

Stackar Callie som kommer ha en trakig mamma som bara kommer vilja sitta rakt upp och ner hela dagen.... =( Blir nog manga bocker och modell leran idag. Tur att det regnar sa jag 'slipper' kanna att jag maste ut i allafall...

Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0