Farg pa tandborsten...

Ar ni knapp som jag och tycker att det ar viktigt att valja ratt farg nar man koper en ny tandborste?
Om jag star och funderar pa tva stycken sa tar jag alltid den som har 'finast' farg... Igar kopte jag en ny tandborste, en svart och marin bla med lite oranget pa... Snygg och jag har aldrig haft den fargen forut tankte jag... Men sa idag nar jag sag den ligga dar inne pa handfatet sa borjade jag tanka att jag ar nog lite knapp som bryr mig vilken farg tandborsten har... Men anda sa tycker jag att det ar ju anda ganska viktigt, men jag kan inte komma pa varfor? Men man borstar ju tanderna minst tva ganger om dagen och da maste man ju tycka sin tandborste ar fin... Oftast brukar jag valja lila farg, som ar min favorit farg, eller rosa. Och oftast bla eller orange till Justin som ar hans favorit farg... Ar jag knapp? Lite kanske... =D

Hmm... Kanske man ska bli tandborst designer? ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0