Fajitas star pa menyn ikvall...

Och jag ska snart steka kycklingen och borja fixa... Alla ar hungriga har hemma, men jag ar saaa slut sa jag sa till Justin att jag 'baaara' ska sitta en svang vid datorn...
Han ligger i soffan och lyfter upp callie i luften och leker flygplan... Hon skrattar sa hon knappt kan andas! =)

sa det gick bra hos doktorn idag i allfall. Hon gjorde ett ultraljud for att se om huvudet lag ner och det gjorde det. Och hjartslaget lag runt 155-157. Hon rorde sig och sparkade at alla olika hall nar hon kannde pa magen, liten filur hon ar dar inne.
Alltid lika skont att hora hennes lilla hjarta sla tycker jag. Kanns som ett tecken varje gang att allt ar bra, aven fast hon ror sig hela tiden och jag vet ju att hon lever. Men att hora hjartat ar ju saaa mysigt!

Jag hade i allfall ratt. Bebben haller pa att fixera sig och ar jattelangt ner.... Men hon sa att det behover inte betyda nagonting, kan vara en vecka och jag kan ga over tiden... Suck. hade ju hoppats pa natt tecken...
Nu ska jag borja ga varje vecka fram tills hon ar fodd! KUL!
Tank att jag redan har kommit sa har langt. Snart sa kommer jag tanka tillbaka pa den har tiden som att det inte var nagonting och att det var saaaa mysigt att vara gravid m.m. haha, man glommer ju snabbt! =)

Nej nu fragade Justin om jag inte ska borja med middagen snart sa det ar val bara att borja med kvallens rutiner... =)
Vi hors sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0