Dessa har jag kopt...

Till bebben's rum som fin dekor och for att fa lite farg dar inne. Vi hyr ju bara sa far ju inte mala vaggarna sa da far det bli lite annat 'farg klickar i stallet'.


Men jag insag inte vad stora dom var sa jag maste kanske forsoka gora dom mindre. Detta ar lite pyssel som jag gjorde igar.Dom kommer platta i en kartong. Eller har bara gjort en an, och det var den storsta. Hade tankt att hanga dom over Ella's sang som en 'mobil' och kanske sma fjarilar etc. Vad tror ni?
Det var 7 stycken i kartongen och callie tyckte dom var sa fina sa jag hanger nog nan i Callie's rum ocksa... =)
Kul att dekorera 2 tjejers rum tycker jag! =)

Callie's rum ar mer fargstarkt an Ella's kommer vara som blir mer 'prinsessigt'. Nar jag tanker pa dom sa tanker jag mig Callie mer som en farg glad tuff liten tjej och Ella mer som en lugn, gosig liten tjejig prinsessa... Ar detta fel av mig? haha. Har alltid fatt den 'bilden' i mitt huvud nar jag 'ser' dessa sma tjejer. Eller sa ar det jag som hoppas att fa en dotter som ar lite mer som mig, och inte lika 'tokig' och vild och galen som Justin. Haha. Men hon ar ju helt underbar min Callie och jag skulle aldrig vilja ha henne pa nagot annat satt an just precis som hon ar!!! Callie ar precis som jag tankte mig att hon skulle vara nar jag var gravid med henne. Hon kommer nog vara en valdigt sporty girl nar hon blir aldre kan jag tanka mig... Den som lever far se!!

Justin ar och spelar golf. Han akte vid 8, 30 min sen. Han fixade kaffe imorse och det var sa skont att ga upp och bara ta en kopp. Men guuud vad starkt han gjorde det! haha... Min mage strejkar, sa det blir nog bara en halv kopp! =D tanken som raknas!!
Precis nar jag satt ett kna pa sangen och skulle hoppa upp (vi har en jattehog sang och som hog gravid tar det lite tid att komma upp dit haha) sa ringde han och sa att han hade nyckeln hemma och att han var utanfor. Sa jag fick 'hoppa' ner igen och ga och oppna sangen. Blev lite full i skratt for jag ser sa rolig ut nar jag klattrar upp ditt, och jag far liksom rulla av sangen... Livet utan magmuskler ar inte latt!

Callie sover an! Men hon var ju vaken laaange igar... Lill gumman! Hon vaknade 2 ganger i natt. En gang nar jag kom in sa lag hon med huvudet en halv dm ifran golvet, in snurrad i tacket sa hon varken kom upp eller ner och hon gall skrek! haha. Jag undrar vad den ungen gor nar hon sover. Hon vaknar allt oftare med huvudet ner och fotterna pa kudden. Haha. Som sin far, jag far alltid hans hander och armbagar och ben pa mig nar han sover... Han tror dock inte pa mig. Harrom natten fick jag en armbage pa ogonbrynet, folk tror val att jag blir misshandlad har hemma. Hur troligt later det, Det var bara Justin som armbagade mig i natt nar han sov. haha...
Oh well...

Nej nu ska jag titta runt pa nagra av mina favorit bloggar. Har nagra stycken som jag alltid laser varje dag. =)
Men Callie vaknar nog snart. Undrar vilket humor hon kommer att vara pa, det ar antingen eller nar hon varit uppe sent kvallen innan. Hoppas hon ar pa toppen humor!
 
Min troll unge! <3

Vi hors!!

p.s Nu vaknade Callie och det lat som hennes 'daliga humor' skrik. oh no! haha. Blir inget titta runt pa bloggar. ;o)

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

tycker inte det är konstigt att du inreder småtjejernas rum olika! som du säger är de ju olika personligheter =)!

kul dessutom att få inreda på båda sätten hihi!



kram

2009-08-15 @ 18:54:56
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0