craving thai food!!

Guuud vad gott det skulle vara att ata en riktig god thai middag pa en riktigt god liten familje agd thai restuarang!! Synd att vi inte vet om nagra sanna har omkring i Pensacola...
I san Diego nar vi bodde dar sa gick jag och Justin alltid till en liten familjeagd thai restuarng och at thai mat. Det gjorde vi alltid pa vara 'dejt nights'. Thai and a movie! =) Det var tider det...

Justin och Callie ligger och sover sida vid sida och dom ser saaa sota ut. Dom har nastan sovit i 2 timmar... Bada snarkar och bada har hogerarmen over huvudet och dom ser sa lika ut... Mina alsklingar!
Idag har Callie varit utan bloja i en vecka!! Jatteduktig hon ar gummsan! Stolt morsa ar man!!! Jag vet att jag tjatar om detta men det ar ju saaaaaa stort!

Imorse nar Justin akte och klippte sig sa tog jag Callie och akte till lekparken. Den ar en san jatteharlig lekpark med sa mycket kul att gora i den! Callie bara skriker rakt ut nar hon ser att vi kor in pa parkeringen av lycka! =) Hon hittar alltid en massa nya kompisar som hon springer runt med...

Nu ska jag ga och titta i kylen vad jag kan planera till middag... Har ju nan curry jag kan laga men vill ha riktig thai mat! =)

Vi hors!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0