Callie har borjat blivit smart...

...nar man sager nej till henne sa har hon borja saga 'i love you mamma' och pluta med lapparna som om hon bara ser sot ut sa far hon gora det i allafall... Och om man fortsatter saga nej sa blir hon rasande och springer grinandes in till sitt rum och grinar pa sagen och sager ' I want Justiiiinnn' som om jag vore varldens hemskaste mamma... Jag sager inte ens till henne att ga till rummet, hon ar bara en liten drama queen som forsoker testa mammsen lite for mycket nu for tiden... =) Justin tycker detta ar jatteroligt sa klart, och vi har bada lite svart att halla minen och inte borja le eller skratta at henne... Och visst ar hon sot dar hon star och med puss mun och ser sot ut, men man kan ju inte fa allt har i varlden... Eller kan man?
Ja, hon vagrar kalla Justin daddy nu for tiden... Konstigt barn hon ar! =) Det ar alltid Justin som galler, nu har jag forsokt komma pa mig sjalv att alltid kalla honom pappa or daddy sa hon kanske borjar kalla honom det... Men han tycker det ar roligt nar hon sager Justin... Jag skulle inte vilja att hon kallar mig Lina, men det gor hon ju faktiskt i bland. Om jag inte lyssnar pa en gang sa sager hon 'mamma? Mamma? Liiiina!??' som att det far mig att lyssna, och det far det ju faktiskt mig att gora. Det later ju sa tokigt!

Nu sitter jag och dricker det basta svarta giftet... Kaffet... Det ar ju inte halsosamt men det ar ju saaaa gott! =) Har i hasselnots gradde/mjolk ocksa. Mums...

Callie tittar pa sitt morgonprogram som vanligt, Dora the explorer... Sa fort hon vaknar, och hon vaknar alltid i tid till det konsitgt nog, sa sager hon alltid, i'm torstig, I want Mjolk, I see Dora' Med sin svengelska... haha... Gullunge!
kl 7 ar det nicke nyfiken och kl 7.30 ar det Dora... sa om hon vaknar innan 7 som hon oftast gor 6.55 verkar vara en perfekt tid att kliva upp pa tycker hon, sa blir det 'apan' och sen Dora innan vi gor i ordning oss pa morgonen. Detta ger mig lite tid att gora kaffe och vakna upp... Jag ar ingen morgon manniska och behover lite ensam tid pa morgonen for att vakna sa detta passa mig perfekt... =)

Jo just jag, hade ratt igar. Jag har oron inflammtion pa hoger ora! Och usch vad ont det gor!!! Har inte haft det sen jag var barn, och da hade jag det ofta... Och jag hade helt glomt bort hur ont det kan gora... Varje tugga eller klunk av vatten gor ont och det kanns som att orat ska sprangas... Mammor, om era barn har oron inflammation, ge dom en extra kram for det gor verkligen jaaaate ont! =(
har fatt medicine och det har redan blivit lite battre, sa nu vill jag att det ska forsvinna snabbt!!!
Callie's forkylning ar nastan helt borta. Hon har bara lite snorig nasa kvar...Men hon ar tokig och har energi som vanligt!! =)

Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0