Bebben har sjunkit!

Ja kanns som bebbens huvud sitter sa langt ner sa jag knappt kan ga. och det gor SKIT ont. Precis sa som det gjorde veckan kanske 2 veckor innan callie foddes. Men jag halkade i regnet och tappade flipp floppen och efter det sa har det gjort sjukt ont och jag kan knappt ga... Kanske 'ramlade' hon ner annu mer da. Kanner mig nastan grinfardig nar jag ska stalla mig upp... Aj aj aj...Det gor oooooont!
Ska till lakaren kl 2 imorgon, sa det blir intressant och se vad hon sager...
Magen kanns dessutom liten nu. Och jag kan nastan se fotterna igen! =) Och jag kan andas igen. Ingen bebis pa lugnorna langre! Underbart!

Jag har precis druckit en kopp te. Caffine fritt te. Funderar pa att varma annu en kopp faktiskt for det var riktigt gott. Smakar nog extra gott for att det spo regnar dar ute.... Och aven fast jag bor i Florida sa far jag lite svensk host kansla.... Kanns dom jag vill dra pa mig en stor tjock troja och stora ull strumpor ocksa. haha... (nar det ar 35 grader varmt ute)

Sag en san jattefin vaska idag, jag var pa militar basen och gick i ett kopcentrum dar och sag en svart skitsnygg vaska men en massa super bra fack precis som jag ville ha! 50 dollar kostar den!! Kanske ska tillbaka och kopa den nagon dag for jag kan verkligen inte sluta tanka pa den. Eller sa kanske den blir en bra 'mamma present' senare. Synd att morsdag redan varit. hihi.. =)

Idag korde jag upp lunchen till Justin som han glommde. Callie var overlycklig nar hon sag pappa, och sen efter vi sagt hejda 'tjatade' hon i nastan en timme om och om igen 'daddy working mamma' 'daddy working' 'mamma, daddy working'. Jaaaaa! Callie daddy is working!! =)

sen akte vi och hamtade Kayla pa sjukhuset. Akte hem och dom levde rovaren har hemma... Var hur trott som helst och onskade att dom bada skulle sommna en liten stund. Men det gjorde dom sa klart inte... =)
Vid 5 sa ringde dom och sa att Rhett Myles var fodd och stora syster fick komma dit och halsa pa honom...
Jag ringde Justin och han varpa vag hem sa jag bestamde mig for att lamna Callie med Justin och bara kora upp Kayla sjalv. Callie blev jatteledsen nar hon fick stanna hemma, lill stackaren. Men justin sa att dom hade busat och haft sa roligt och 30 sek efter jag akt var hon pa toppen humor igen. Dom kan ge en daligt samvete dom sma liven! =)
Precis nar jag kort ut pa gatan sa borjar det spo regna! Nar jag korde kunde jag knappt se nagonting och jag hade torkarna pa hogsta nivan. nar jag antligen kom fram sa precis nar jag slog av bilen sa borjade det regna annu mer! Och saklart hade jag inte nagot paraply med mig... grrr... Sa ut i stort regnet, ut med Kayla och 'springa' i regnet ar inte latt med en (snart) tva aring pa hoften, vaskan, hennes ryggsack och hog gravid..Det var da jag halkade som jag skrev innan... Ajaj.
Flipp floppen 'fastnade' i en vatten pol... tillbaka och hamta den och sen gick jag snabbt istallet. Hjalpte inte, vi var genom blota nar vi kom innan for dorren.
nar vi kom dit sa var Rhett mindre an en timme gamal! Saaaa liten!!! Men han var anda storre an Callie nar hon foddes och han var 3 veckor tidig! Jatteskrynklig precis som en nyfodd ska vara och han gjorde sma sma ljud lite da och da... Ahhh snart ar det varan tur att bli en familj pa 4a! Nu langtar jag riktigt riktigt mycket tills jag far traffa min lilla tjej i magen som bokar och har sig sa mycket dar inne! Snart ar det varan tur!!
Langtar och ser framfor mig nar Callie far se sin lillasyster for forsta gangen, ska bli saaaa mysigt! =)
Kayla var inte sadar jatte imponerad av bebisen. Tittade lite grann pa honom, men annars sa var hon mer intresserad av maten som stod dar pa bordet som Andrea inte hunnit ata annu... men Kayla ar ju ganska liten annu, 4 manader yngre an Callie sa hon ar 22 manader tror jag. Hon blir 2 i Oktober.

Na, nu ska jag ga och gora den dar andra koppen med the, och sen hoppa i sang. fast det ar redan 10 jag ar trott som attans men jag vill verkligen ha den dar andra koppen... =)

Imorgon ar det lakarbesok och skura golvet som galler! =)
Vi hors!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0