Barnvakt...

varan kompis ringde helt spontant och sa att dom var pa vag och hamta Callie sa hon fick komma over till dom och leka om det gick bra. Sjalvklart gick det bra, sa Callie fick ata lite rester snabbt for maten var inte klar och jag och Justin at Fajitas i soffan tillsammans. Vi hade en massa planer innan middagen som vi kunde passa pa att gora medans Callie var hos kompisarnas hus, det slutade med att vi var sa matta sa vi lag i varsin soffa och tittade pa nagon dokumentar och sma pratade om vad vi skulle gora om vi vann pa lottot som vi spelade pa ikvall...
Vi nastan halv 9 akte vi och hamtade Callie. Hon blev jatteglad att se oss, men jatteledsen att hon maste aka med oss hem. Hon hade inte lekt klart sa hon.

Tycker om spontana saker som man inte planerar. Vad sa skont att fa liten egen tid utan barn. Maste verkligen ta vara pa dom stunderna som foraldrar...
Pa fredag ska Callie eventuellt sova hos Ryan sa jag och Justin kan ha en dejt night med middag och bio. Snart sa kommer man val knappt ut ur huset innan lill bebisen har blivit lite storre...
Pa lordag sa kommer ju Justins moster och morbror hit, och sondag lovade jag att jag kan passa Ryan for da jobbar Justin hela dagen (och natten) i allafall... Sa jag tankte ta dom till museumet dar dom kan springa omkring och jag kan sitta och titta pa! =) Men borjar med morgondagen istallet... Torsdag utan planer. SKONT!

Nej, nu ska en trott mamma krypa i sang.
Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0