Barn kalas...

Idag ska vi pa kalas pa 'chuckey cheese'. Det ar en restuarang med en massa grejer for barn att gora, boll bad, spel etc.
Det ar Alexa som fyller 2!
Stora tjejerna borjar bli! =)

Justin ar och klipper haret, Callie leker med lego och jag ska ta en dusch har snart och gora i ordning mig sa jag kan aka och stor handla nar Justin kommer hem. Callie far stanna hemma med pappa. Dom ska tvatta hunden, det ar en 'order' i fran mig. haha.

Idag ar det gratt och ganska trakigt vader har i Pensacola. Men ah andra sidan ar det skont, for det betyder att det inte blir sa varmt. Kanske bara runt 30 grader idag. ?

Nej nu ska jag ta och gora i ordning mig.
Hoppas ni har en harlig sondag!

Avslutar med en gamal bild ifran april av Callie och Alexa i lekparken.




Vi hors.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0