Annu en regnig dag...

Idag har jag och Callie haft en 'playdate' med Dana och hennes tvillingar. Hon har en pojke och en tjej som ar 2 manader aldre an Callie. Vi skulle till lekparken, men eftersom vi vaknade med sporegn, aska och blixtar sa bestamde vi oss for att aka till Navy museum istallet. Perfekta inne stallet for regninga eller super varma dagar!  Callie har alltid lika roligt dar, och det hade hon aven denna gang.
Dana's man jobbar med Justin sa vi har traffats nagra ganger genom dom, pa fotball games m.m. Hon ar fodd 86 och har 3 barn! (lika gamal som min lillebror, tank dig han med 3 barn hahaha) Hon har en 6 arig son och 2 2ariga tvillingar! Snacka om jobb! Och jag 'klagar' att Callie ar jobbig ibland!! Hon hade det hon gjorde, en sprang at ena hallet och den andra det andra hallet. Och jag har svart att halla koll pa vart Callie ar! Hon ar en super mamma for att vara sa ung, (alder har ju verkligen ingen betydelse hur man skoter sina barn, det ar ju mer personlighet) och jag tycker om att hon later barnen 'skota sig sjalva' och inte daltar med dom for mycket...
Synd att vi inte hann prata sa mycket, blev lite har och dar, men mest springa runt och rakna barn! =)
Callie hade super roligt! Och jag alskar att se henne ha sa roligt, it makes me HAPPY!!

Nu har jag hunnit ge Callie lunch, pasta och kyckling rester ifran igar. Och sedan har jag stoppat henne i sang! Hon envisades med att ta pa pyjamasen sa hon fick det sa klart. Allt for att fa henne i sang. Trodde inte att hon skulle sommna sa latt som hon gjorde for det askar som bara den ute, men jag tittade nyss in och hon snarkade hogt!
Bra formiddag med andra ord!
Jag har precis atit en agg macka med kalkon och ett stooooort glas mjolk! Gott! Nu ska jag satta mig i soffan (kanske blunda ett tag) och sen blir det till att skura golv och stada badrummen!!
Vi hors!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0